Sunday 21 July 2013

Apa nak jadi???

Assalamualaikum mood monday tengah melanda..Post aku hari ini APA NAK JADI?.. bukan berkaitan dengan cita-cita ok..Nie berkaitan dengan perasaan geram campur macam nak lenyek orang jadi kentang putar..BOLEH?emosi terlebih plak..Walaupun tak terjadi pada aku..tapi orang disekeliling , jadi impak jugak pada aku..Sebab aku merupakan salah seorang yang akan merasai situasi yang sama macam dia juga suatu hari nanti..Ish kurang puasa aku hari nie..korang pernah rasa tak? sesuatu yang tak salah kalu dibuat dikatakan salah tanpa diberi alasan yang sewajarnya..APA KORANG RASA?..terlebih sudah..cool-cool bayangkan permandangan pantai yang indah..heheheehe(buat terapi minda sikit)


Takpe lah di hari bulan baik aku maafkan lah orang itu..tak semestinya hidup kita nie akan senang sahaja..satu hari nanti mesti ada juga susahnya.. ALLAH Maha Adil.. 

Oklah lega sikit rasa dada ni..dapat luahkan melalui jari nie..kalu menjawab pakai mulut terang-terangan jadi lain plak...

"BOS ALWAYS RIGHT"

Renung-renungkanlah.......



No comments:

Post a Comment