Wednesday 11 September 2013

Raya tahun Nie..2013 * Gelagat Kami*- part 1

Salam pagi khamis..hari nie pc komputer aku tak boleh berfungsi..entah ler apa sebabnya..baru 2 minggu lepas aku puji pc aku nie bagus selepas masuk *hospital* selama 2 bulan dkt bahagian teknologi maklumat, KKM..hari nie terus buat hal...uwaaaaaa..tak boleh buat keje..bos hari nie boleh tak bagi saya cuti rehat tanpa rekod..lompat bintang ler aku kalu dapat..sah-sah lah memang tak dapat..hmmm hari ni duk jelah ngadap phone..nasib baik ada phone boleh ler bernafas lagi..hehehhehe..

So today aku nak upload semua gambar-gambar raya kami..semua yg dalam gambar nie mak-mak orang..tapi bile bergambar dah tak nampak mana keibuannya..hehehhe..takpa ler..ini jelah masa untuk kami-kami bersuka ria..gambar-gambar nie diambik sekitar majlis sambutan hari raya di bahagian perolehan dan penswastaan, Kementerian kesihatan Malaysia dan sambutan hari raya comerce.dot.com..aku dah lama dah nak upload kan dalam blog aku nie..tapi tak sempat-sempat..hari ni sah-sah mesti banyak masa yang boleh digunakan..jom terjah gambar-gambar aku..syok sendiri jap.. 





aku paling suka gambar nie..



Bila mak-mak orang bergambar..




semua nak bergambar sebab ada jejaka kat situ..

hmmm..maksud?

hoyeeeee...

Arghhhh..japppp..







Unit Pentadbiran & Penswastaan

Disebabkan gambar yang kami ambik nie terlalu lah banyak terpaksa ler aku buat part 1 dulu..tema untuk kami pada hari sambutan majlis raya di Bahagian Perolehan & Penswastaan 2013 ialah pink & purple..lawakan..gambar yang ramai-ramai kat atas tue, tue gambar unit Pentadbiran & Kewangan..yang paling best jejaka paling hot lah kononnya..pakai baju melayu buat pertama kalinya pada tahun nie..Sebelum-belum ini amat lah payah nak paksa dia..bayangkan lah selama 6 tahun aku kat sini..baru tahun nie dia pakai baju melayu..ape lagi jadi jejaka hot lah untuk hari tue..hehehehe ..jap aku upload gambar dia dengan aku..dia nie pangkat adik2 ler kat aku..
taraaaa...pakai ikut tema lagi ..hari tue terbaik lah untuk dia..hari tue jelah..hehehhe..


nie dia En Hizwan kita..so berebut lah hari tue yang nak ambik gambar dengan dia..tersipu lah kawan nie..sebab yang nak ambik gambar dengan dia semuanya mak-mak orang..hahahahaha.. mintak izin yer En hizwan aku nak upload gambo ko..hehehehee..

so jap lagi aku nak sambung part 2..








No comments:

Post a Comment