Tuesday 16 July 2013

First Day puasa

Asslamualaikum...dah lama rasanye tak update blog..dah bersawang..bersemut dah rasanya..so mulai hari nie bertekad nak update blog selalu.. (kalu ada masa ler)..insyallah lepas nie tak bersawang dah..insyallah..
So hari nie bermulanya cerita pertama aku..hehehe..Hari nie first day puasa..uwaaa..org dh hari kelapan aku br hr pertama..dugaan btl..mengantuk yg teramat sangat dh nie..hari nie nak buat keje pun malas..adoiii..syikin kenapa ko jadi mcm nie..sepatutnya bulan puasa nie kn rajin-rajin..hehehehe..hmmm dalam mengantuk nie duk terpikir gak nak masak ape masa berbuka nanti..duk ler search2 pakcik google..rasanya dah jumpe resepi nak masak ape..AYAM BLACK PEPPER nyumi2..buat SAYUR GORENG CAPCAI..sedapnye..hehehehe..tgk jam baru pkl 12 tengahari..lambatnya masa nie..sabooooo..
Ok ler jam.dah menunjukkn suruh berhenti bekerja..aku rasa nk masuk bilik fail..nak tidur..geng tidur aku pun dah bg hint tue..bubeyyy..nanti aku update lagi..walaupun blog nie aku seorang jer baca..aku tulis jelah mcm aku nie Artis terkenal ..hahahahaha...
Muka orang puasa plus nak nmpk diva

No comments:

Post a Comment