Monday 10 December 2012

BULAN DISEMBER 2012


Bulan yang paling ...paling menyesakkan dada...close account..huh..ditambah lagi dengan rakan sepejuangan nak bersalin..so den tanggung koje..mmg ler masyuk..tp...seksanya..mak ai..kalah perdana menteri sibuk nyer..harap2 ok ler..tak ade yang sangkut lah bil2 nie...

Kes audit pun tak abis lagi nie..tue pun satu..ape yang nak diauditnyer..audit benda yang sama..kesalahan yg diterima benda yang sama..Bayangkan berkali2 audit datang..adalah dalam 10 kali dalam setahun..baucer yang sama di auditnya..asyik2..masuk kan baucer keluarkan balik baucer..sampai dah lunyai baucer dikeje kan..tak sampai 2 tahun dah boleh buang kat tong sampah..huhhhuuu..gile nak buang...takut mak u..tag line baucer perlu disimpan dalam masa 7 tahun...Habis kalu keluar masuk baucer jer namanye..tak sampai tujuh tahun kut..

Okler cukup ler untuk petang nie aku nak mengisi ruang yang pertama aku..sbb aku rasa nie jelah jalan untuk aku luahkan perasaan..wah laju gitu menaip..aku akan buat review2 novel gak nanti..sbb aku kan kaki novel..tp tau ler skrg dah lambat sangat sikit nak habiskan sesebuah novel tue...so maybe seminggu sekali aku akan review..wah syikin kata sesak dada bulan disember sempat lagi baca novel????..hahahahaha...jawapannya..sesibuk mana pun den nie..berangan tetap berangan mmg tak boleh kikis...

No comments:

Post a Comment