Friday 21 December 2012

Anniversary...

18/12/2012 genap tujuh tahun perkahwinan..sekejap jer rasa nya..rasa mcm baru semalam..hahahaha..berangan lagi..nak aku cite kat sini..En husband boleh cuti...yahooo..rasa macam nak lompat bintang..yelah bukan senang nak suruh dia cuti..nie kira boleh masuk diari lah..sori yer encik husband..
So aku dah plan lah awal untuk sambut anniversary..i yang plan ok..bukan husband i yang plan..xpelah tak kisah lah sape yang plan..janji dapat keluar bersama..hehehee...Pagi-pagi lagi aku dah pergi hantar najmi and nina ke taska..nasib baik lah budak berdua tue tak perasan yang aku ngan ayah dia ada agenda lain..so macam faham-faham jer najmi ngan nina masuk taska tanpa bertanya ape-ape..sebab waktu tue aku hantar diorang pakai baju biasa..diorang berdua nie sebenarnya pantang kalu aku pakai baju biasa hantar diorang..sebab mind set diorang aku akan pergi berjalan..hehehehe..tapi hari nie diorang tengok dan tak tanyeplak  sebab mengantuk sangat kut..nasib baik..yahooo lagi..sori yer nina and najmi next time ibu ngan ayah akan buat trip berjalan ke mana-mana..







Add caption



Pagi- pagi pukul 10 aku dah bertolah..actually lokasi pertama aku adalah ke Restoran Berputar Menara Kuala lumpur..aku rasa tempat tue sesuai kut..sebab tempat tu aku pernah gi dating dengan En Husband dulu-dulu..hehehe..tapi pergi tengok permandangan jer..nak pergi restoran waktu tue tak mampu..aku dengan husband aku sampai awal plak..sebab tempat restoren tu buka pukul 11.30.aku plak sampai pukul pukul 11.00 ..so kitaorang ambik peluang untuk bergambar dekat luar menara kl tue..dah lama tak buat aktiviti macam nie..istilah lain u ambik gambo i ,i ambik gambo u..


Desert

salad

termenung jap nak makan ape
lauk untuk makan tengahari
shushi
favourite aku




Tepat pukul 11.30 pagi..aku ngan en husband..terus melangkah ke lift sebab perut pun dah lapar..sebab sarapan tadi pun makan biskut jer..Kitaorang disambut oleh pelayan dekat situ..serius diorang sangat mesra..dah mcm kena dengan tag line kementerian kesihatan kami setia membantu..Tempat nye sangat ok..sebab bile kita makan restoren ini akan bergerak.so sangat sesuai ler dengan jiwa husband sebab dia sangat suka kan permandangan yang cantik dari atas nie..so kredit untuk aku sebab dapat menyentuh hati en husband..hehehehe..kat sini aku letak lah gambar kitaorg makan kat atas tue..sedap dan tak ada yang tak sedap.Actually banyak lagi yang kitaorang makan..susah plak nak upload gambar...nak di jadikan cerita aku dengan en husband makan sampai pukul 1 petang..boleh imagine tak berapa lama kita duk kat situ..

Ini lah citenye.

Destinasi kedua kami..ke Mines..kitaorang datang sini sebab nak tengok wayang..so en husband suggest nak tengok cite hobbit..Serius tak setuju..sebab aku bukan gemar citer-citer genre macam nie..nak lah tengok cite loving..citer melayu lagi en husband dah pangkah awal-awal..tengok astro first jer kata dia..Citer nie dua jam ok..tapi percaya tak dalam dua jam cite nie aku tak tidu langsung walau sesaat..ape yang dapat aku cakap BEST..korang tengok ler..Lepas nie aku nak tengok plak Lord of the ring 1 ,2 ,3..sebab sebelum ni aku malas nak ambik tahu cite macam nie walaupun masa tu ramai yang duk sibuk nak gi tengok..sekarang aku change my mind..dah berubah plak.citer jadi satu citer yang aku akan tunggu sambungan nyer..walaupun aku macam ketinggalan sikit.. takpelah yang penting AKU SUKA..

Last planning..pergi BIG BAD WOLF..nie pun sebab husband nak pergi sangat..serius aku tak berapa suka sangat..tapi aku layan kan jugalah..sangat ramai orang buat kepala aku pening..tapi actually sama jer macam pesta buku dkt PWTC..beza nye kat pesta buku PWTC semua buku yang aku suka..SANGAT SUKA ok..kalu boleh setiap tahun nak pergi.So en husband adalah ambik beberapa buku..kira tue hadiah aku untuk dia untuk tahun nie..

So kitaorang balik jam 7 malam..terus pergi ambik nina ngan najmi dkt taska..Tahun depan rancang nak buat lagi macamnie tapi maybe ke Genting..hehehehe.

Habis tempat2 yang dirancang nak pergi telah kitaorang pergi..cuma satu jer rancang kitaorang nak tengok wayang dekat GOLD CLASS dekat midvalley tak dapat sebab kesuntukkan masa kitaorg tukar planning..next year lah plak..Apa-apa pun Puan Wifey dan En husband sangat happy..I cinta kamu En husband

No comments:

Post a Comment